Rabka-Zdrój Miasto Przyjazne Dzieciom

Złota odznaka i tytuł Miasto Przyjazne Dzieciom dla Rabki-Zdroju.

Autor: Atrakcje Dziecięce

Opublikowane: ponad 6 lat temu

Kategorie: Miasto Przyjazne Dzieciom

30.07.2017 mieliśmy przyjemność odwiedzić Rabkę-Zdrój. Miasto przywitało nas piękną pogodą i rozkwitającą zielenią. Celem naszej wizyty było podsumowanie rozpoczętej z Urzędem Miejskim współpracy.

Wspólne działania miały na celu stworzenie internetowej bazy wszystkich atrakcji dla dzieci w mieście.  Do zbioru trafiły wszystkie place zabaw, obiekty sportowe, parki, muzea i inne miejsca rodzinnej rekreacji, które koniecznie trzeba odwiedzić z dziećmi. Można je poznać klikając już teraz TUTAJ. Wydział Promocji, Kultury i Sportu UM dołożył wszelkich starań, by każde z tych miejsc posiadało interesujący opis, zdjęcia oraz dokładną lokalizację. Wygenerowana została też mapa z zaznaczonymi wszystkimi miejscami. W ten sposób powstał unikalny przewodnik. Od teraz mieszkańcy oraz turyści będą mogli w prosty i szybki sposób poznać szeroką ofertę rekreacji skierowaną do rodzin z dziećmi

O godzinie 16:00 w Amfiteatrze Miejskim podczas rozpoczęcia V Festiwalu Kultury Beskidu Wyspowego przekazaliśmy na ręce Pani Burmistrz Ewy Przybyło Złotą Odznakę i nadaliśmy miastu Rabka-Zdrój tytuł "Miasta Przyjaznego Dzieciom". W ten sposób uhonorowaliśmy prowadzone przez lata działania, mające na celu podkreślenie dbałości o dobro najmłodszych mieszkańców.

Przekazaniu Złotej Odznaki akompaniował regionalny zespół Robcusie i Robcanie składający się z dzieci i dorosłych w strojach góralskich. Były także pokazy góralskich tańców. Pani Burmistrz wygłosiła również krótkie przemówienie odnoszące się bezpośrednio do naszej współpracy.

Jesteśmy pewni, że dzieci w każdym wieku odkryją tu moc atrakcji i spędzą niezapomniane chwile. Miasto jest doskonałą propozycją zarówno na kilkunastodniowy urlop jak i na jednodniowy wypad. Okolica jest piękna, polecamy więc udać się na długi spacer, by odkrywać ciekawe zakątki miasta, lub na rodzinną wycieczkę rowerową.

Warto dodać, że po wręczeniu Złotej Odznaki na ręce Pani Burmistrz rozpoczął się V Festiwal Kultury Beskidu Wyspowego! W programie nie zabrakło ciekawych propozycji. Każdy znalazł tu coś dla siebie Dla melomanów i fanów regionalnego brzmienia przygotowano koncerty zespołów regionalnych, kapel, chórów, orkiestr oraz zespołów muzycznych. Odbyły się warsztaty rękodzieła artystycznego, zorganizowano konkursy i zabawy taneczne. Na Festiwalu został zaprezentowany folklor, tradycje, muzyka, tańce, wyroby i produkty regionalne. Dzieci mogły skorzystać z dużych dmuchanych zjeżdżalni, nie zabrakło także malowania buziek.

V festiwal kultruy beskidu wyspowego

Bardzo się cieszymy, że mogliśmy odwiedzić miasto w tak wyjątkowym dniu! Jeszcze raz pragniemy podkreślić wkład w dbałość o najmłodszych mieszkańców, ich rozwój i ofertę spędzania wolnego czasu. Usłyszeliśmy także, że w Rabce-Zdrój ma powstać już niedługo wodny plac zabaw! Czekamy na niego z niecierpliwością. Jak tylko będzie gotowy to na pewno poinformujemy Was o tym w naszych aktualnościach! Z władzami miasta nadal pozostajemy w ścisłej współpracy w promowaniu najlepszych atrakcji dla dzieci w mieście.

Do zobaczenia w Rabce-Zdroju!

Mogą Cię też zainteresować:

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem